2012. március 24., szombat

Tavaszi ajtókoszorú maradékokból



A koszorú alapjához egy papírtányér (vastagabb, keményebb fajta)közepét kivágtam, majd bontott fonallal jó szorosan körbetekertem. Az elejét és a végét leragasztottam, majd az egészet lefújtam akrillakkal, hogy tartósabb legyen.
Amíg száradt, elkészítettem a virágokat EZZEL a módszerrel anyagmaradékokból, bár én nem ragasztani, hanem párszor odaölteni szoktam. A nagy virág ez.

(A recycling jegyében: a legkisebb anyagmaradékot, vagy kinyúlt, kifakult, kiszöszölődött ruhát sem szoktam kidobni, a gyerekek lelkesen összevágják kis fecnikre, amit utána szivacsdarabokkal szoktam összekeverni, és tömőanyagnak tökéletes. Pl. egy puffba, vagy ülőpárnába még jobb is, ha kicsit keményebb a tömés.)
Miután minden megszáradt, ragasztópisztollyal felragasztottam a virágokat a koszorúra, díszítettem néhány fagyönggyel és szalaggal. (A szalag azért sárga és barna, mert a lépcsőházunk ilyen színű.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése