2012. március 23., péntek

Jelmezek felnőtteknek



Mindegyiket én követtem el. :-))) Az óvodában szokták kérni, hogy a szülők is menjenek jelmezben, mert azt a gyerekek nagyon szeretik.
A férjem Clark Kent volt, azaz ingben, zakóban jött, de időnként megvillantotta a Superman-cuccot az inge alatt. Ehhez egy mezei kék pólóra ráragasztottunk egy kinyomtatott Superman-logót. :-)
Én boszorkánynak öltöztem, ehhez a kalapot és a szoknyát is varrtam. Gyapjúfilcből készült mindkettő, esténként, amikor nem akartam a varrógéppel zörögni, így kézzel.
A kalaphoz egy sapkámat használtam sablonként, annak alapján vágtam ki egy dupla karikát karimának, amit végül nem varrtam össze a papírsablonnal a közepében, hogy merevebb legyen - ez volt a tervem először, hanem hagytam lógni, így jobban tetszett. A kalap teteje a karimából kivágott kör lett, a kettő közötti részt meg egyszerűen rámértem a fejemre, majd összevarrtam a tetővel és a karimával. A rózsa a "szokásos" módon készült rá.



A szoknyám úgy készült, hogy lemértem a derekam, hozzáadtam 10 centit, mert gumisra terveztem, ezt nagyjából elosztottam hattal, és olyan darabokat vágtam ki, aminek a teteje az előbb kiszámolt méret, az alja pedig kb, a duplája. Összevarrtam őket, gumit varrtam a derekába, és kész.

Az első cikket más színből készítettem, majd díszítettem. A neten kerestem egy macska sziluettet, kinyomtattam, kivágtam, majd ezt használtam sablonként a fekete anyagra. A kivágott macskát utána rávarrtam a rózsaszín részre, de kicsit snassznak találtam, így kapott selyemszalagból egy nyakkendőt, két gombból szemet, meg egy holdat és csillagot.
Mindehhez felvettem egy fekete pulóvert, harisnyát, és egy piros-fehér csíkos zoknit:-)) (A vastag harisnya a zoknival a cipőmben egy óra után már nagyon szorított....:-D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése