2012. március 9., péntek

Szívek anyagmaradékból, nagy sikerrel

Tavaly leégtem, mert kezdő fiús anyukaként eszembe sem jutott, hogy vigyünk valami ajándékot nőnapra a bölcsibe. Valami akkor kezdett derengeni, amikor más fiús anyukák virágcserepeket és virágcsokrokat cipeltek.
 Idén tanultam a hibámból, és készültünk, de úgy gondoltam, hogy a kiscsoportosok is nők, így nekik is készült ajándék. :-)

Kisebb anyagmintákból és maradékokból készültek az alábbi szívecskék, kézzel, pelenkaöltéssel néhány esti tévénézés alkalmával. Egy antiallergén párna meggyötört belsejével (ami a címke ellenére mégsem szerette a mosást) tömtem ki őket.
A kislányok szívecskéi csak szalagot kaptak, amivel fel is lehet őket akasztani, az óvónénikét egy-egy szürke textilbőr szív (amit szintén fektetett pelenkaöltéssel varrtam fel), illetve gomb, masni vagy kezdetleges szalaghímzés díszíti.
Nagyon nagy sikert aratott az ajándék, az óvónénik is őszintén örültek, de annak talán még jobban, hogy a kislányok is kaptak ajándékot, akik ettől nagyon boldogok voltak. :-)
Természetesen Zalán is besegített a gyártásban, ő tömte a szíveket, illetve a masnikhoz is ő tartotta az ujjait:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése