2012. május 26., szombat

Pinata




 Élőben azért szebb lett:-))
Egy nagy kartondobozt vontam be krepp papírral oly módon, hogy kb. 6-8 cm-es szalagokat vágtam a papírból, azt kb. a feléig becakkoztam, és egymást fedő csíkokban ragasztottam fel a dobozra.
Az akasztó erős drótból van, a rögzítésnél jól megerősítve még alulról, hogy ki ne szakadjon. Mivel a doboz nagyon vastag volt, elöl és hátul csak keretként hagytam meg a az eredeti kartont, a közepén kivágtam, és újságpapírral fedtem be, hogy könnyebb legyen majd szétverni.
Egyébként kincsesláda, ha nem lenne nyilvánvaló:-)))
6 kiló cukorkát és kb. 100 db. kinderes kütyüt simán elbírt.
3 db krepp papír tekercset használtam el a bevonásához.
És ugye a pinatasors: egy napig készítettem, 5 perc alatt szétverték:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése